twitter
rss

Оскар Вајлд је рекао: „Буди свој - сви остали су заузети“. Ове недеље имам прилику да Вам представим креативну личност недеље која је своја, оригинална, маштовита, уникатна, а то је Обрадовић Јелица.



  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Обрадовић Јелица, дипломирани васпитач у предшколским установама, која се бави израдом накита у слободно (читај радно) време =) Филозофија живота гласи да живот чине мале ствари. Моја највећа радост је у мом мужу пужу, нашој беби, кафи, сунцу и изради рукотворина.



  • Шта је, када и како настао must have?
Мust Have је настао 2012. и то сасвим случајно. Тражећи неке пројекте DIY, наишла сам на сајтове који се тичу репроматеријала за накит. И ту креће сва прича. Сећам се да нисам знала шта пре да поручим (половину ствари нисам ни знала чему служе), али пакет, по пакет, па схватих временом сврху свега.


  • Коме су намењени производи must have? Да ли су прилагођени посебно неком узрасту?
Мust Have нема старосну границу. Материјал ми дозвољава да то буде наруквица за тек рођену бебу или накит за старије. Скоро да сваки комад може бити прилагођен одређеном узрасту.




  • Којим темама се бави must have? Где налазите инспирацију?
Теме су ми омиљени део посла. Како сам и ја сада мама, омиљена ми је везана управо за то. Често правим накит на ту тему, најчешће су то наруквице са привесцима, које их асоцирају на децу и уопште материнство. Ту су и теме везане за пријатељство, за заљубљене, за остављене, за путовања, за маме и ћерке, за труднице, за куме и младе, сестре, дизни теме... Ух, нема границе и мислим да је управо то оно што ме инспирише! :)



  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе must have? Позитивни/негативни коментари.
Бићу нескромна и рећи ћу да никада нисам добила негативан коментар. Највећа ми је похвала кад ми кажу да је накит уживо још лепши и да имам све њихове препоруке.

  • Да ли сматрате да су људи заборавили да маштају? Када кажем људи, мислим и на мале људе, децу.
Мислим да детету не можеш одузети машту, она је део њега, тако да, докле год је дете - дете, и машта је ту. А, ми, велики, има нас још увек који маштамо. :)



  • Ко Вам помаже у изради накита/беџева обзиром да је сваки уникатно дело?
Од почетка сам сама. Свака идеја је моја. Од скоро, у Мust Have производе, спадају и беџеви. Ту имам помоћ јер немам машину која их ради, тако да код њих помоћ постоји. :)


И малој и великој деци, која не желе да одрасту.




  • На који начин можемо доћи до must have накита? Ваш контакт, цена?
Накит има своју страницу на друштвеној мрежи Facebook, под већ поменутим именом Мust Have, као и инстраграм профил, __musthave__ (две доње црте, па назив, па две доње црте). Све цене су исписане испод сваке фотографије, са детаљнијим описом производа, а за сва додатне информације ми се могу обратити путем инбокса или на број телефона, 061 818 47 35 (whatsapp/viber).



Планови за даље?
Смислити још нових производа које МОРАШ ИМАТИ. :)



П.С. Овим путем бих позвала све људе који су оригинали да се придруже у борби за опстајање оригинала. Заиста ми је драго да сам упознала толико људи који су првобитни носиоци идеје. Заиста ми је драго што свој посао раде из љубави. Заиста ми је драго што не одустају. Нема одустајања. Нема предаје. Немојте престајати да сијате само зато што некоме Ваше светло „иде у очи“. Сијајте јаче. А ти, драга Јелице, настави да сијаш најјаче у инат копијама. 
П.С.С. Хвала на брижном и дивном поклончићу.



Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар