twitter
rss

Крај летњег распуста. Полазак у школу. Навикавање на школске обавезе које, наравно, ни мало нису занимљиве. Занимљиво је цртање, оснивање бенда, симпатија. Све је занимљивије од школских обавеза, посебно када изван школе имаш свој савршени свет. Данас имам прилику да Вам представим књигу "Мој савршен свет - Том Гејтс" ауторке Лиз Пишон у издању Лагуне.


Шта је све потребно да би свет био савршен? Једна сестра коју стално нервираш, родитељи који те бламирају на сваком кораку, или друг из клупе кога баш и не волиш? Другачији поглед на свет и фокус на оно што волиш. А када смо код љубави...
И за два минута бајсом сам стигао право у школу. Што је нови СВЕТСКИ РЕКОРД ТОМА ГЕЈТСА... А ово је стварно добро... ЕЈМИ ПОТЕР је стигла у исто време! Било ми је супер што сам је видео након распуста. Насмешио сам се, весело и другарски - бар мислим да је тако изгледало. Ејми није била одушевљена. Погледала ме је као да сам чудак (а нисам). (Овај дан није добро почео.) А онда је све кренуло низбрдо...

Почетак низбрдице је био другачији распоред седења. Ситуацију је погоршало што је Том седео поред најнеподношљивијег дечака у целој школи, Маркуса. Ситуацију је поправило што што је са друге стране седела Ејми Потер. 
(Ејми није узбуђена што седи поред мене. Али ако буде видела да се трудим, можда ће помислити да сам паметан?) Пробаћу да је задивим.

Постојао је само један начин, цртање. Како су седели један близу другог, могла је да примети његово умеће које је дошло до изражаја када је њиховог наставника заменила (на један час) госпођа Вордингтон, која је била ентузијастична у вези свега, а посебно у вези тога да ће ученици цртати аутопортрете који ће бити изложени у школи.
"Каква предивна слика, Томе", рекла је. "Господин Фулерман ће бити одушевљен!", додала је. Али нисам је пажљиво слушао... јер сам изненада приметио из близине да госпођа Вордингтон има нешто изнад горње усне што личи на, овај, личи на... БРКОВЕ! (...) "Томе, зашто не урадиш још један диван портрет?" Добра идеја. "Али овог пута мисли на особу коју црташ и не заборави да на слици буде МНОГО детаља."

Можете да замислите колико се овај портрет допао госпођи Вордингтон. Толико да је обавестила Томове родитеље. Али, ништа није било прече од оснивања бенда са најбољим другом, Дереком, свакодневног нервирања сестре, начина да се дође до Ејми Потер и начина да се дође до концерта 3ОРТАКА, бенда који је Том јако волео. 
Ово је био најдужи разговор који сам имао са Ејми. Причао сам јој о 3ОРТАКА и о томе како ће свирати у нашем граду. И испоставило се да их и Ејми стварно воли што је САВРШЕНО!

Како ће се звати бенд Тома и Дерека? Како ће настати песма посвећена његовој сестри "Дилија је ликуша"? Како ће Том постати, на кратко, члан хора? Да ли ће и како отићи на концерт 3ОРТАКА? Сазнајте у књизи "Мој савршени свет - Том Гејтс". 

П.С. Књига је написана у виду дневника, који и јесте и није дневник. Ток мисли једног дечака, Тома, представљен више него занимљивим илустрацијама је само један од разлога препоруке ове књиге. Дакле, препоручила бих је деци, да схвате да нису сами са својим проблемима. Увек је питање начина на који доживљавате проблеме. Зато ову књигу препоручујем и одраслима, да схвате да проблеми не морају да се доживљавају као нешто што нема рока трајања. Свако би требало да пронађе свој савршени свет и/или замисли исти и покуша да га досегне. Само тако ће се сви проблеми чинити мањим - јер ћете се фокусирати на свој савршени свет. И само тако ће свет, заиста, постати савршен.
П.С.С. Хвала, издавачкој кући Лагуна на послатој књизи. Вашу књигу можете пронаћи на: http://www.laguna.rs/n3192_knjiga_moj_savrseni_svet_-_tom_gejts_laguna.html


Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар