twitter
rss

Производи који су намењени свима, производе које лако од Вас свако може да има. Како да машта постане део Вашег дана, сазнајте путем овог прозора и путем овог малог екрана:


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Здраво. Ја сам Тијана Црнчевић, моје звање је дипломирани комуниколог, али од 11.04.2015-те године имам најлепше звање, а то је МАМА. Тако да ми се убрзо после тога јавила жеља да нешто лепо стварам, те сам и кренула да шијем. Почела сам са декор јастуцима а постепено додавала свашта нешто за наше малишане. Животна радост? МОЈЕ ДЕТЕ.


  • Шта је, када и како је настао _p_design?
P design је настао убрзо после рођења моје девојчице. Негде у Октобру месецу 2015те. Kако је расла моја девојчица тако је расла и моја жеља да правим што више занимљивих ствари за децу. Kренула сам од прављења декор јастука а сада преовладавају дечији јастуци, постељине, оградице за креветац...


  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
Помаже ми некад моје дете. Хехе. Уђе у собу узме метар и нешто мери - помаже ми :) Све правим, смишљам, мерим, сечем, шијем сама.


  • Коме су намењени Ваши производи?
Производи су апсолутно намењени свима и за сваког има по нешто. Од декоративних предмета за децу и њихову собу, до постељине за маме и њихов дом. Све шијем по жељеним димензијама.


  • Шта Вас мотивише? Где налазите инспирацију?
Инспирација се појави сама. Мада и ту ми помаже моја девојчица, која има омиљене животиње с времена на време, па ја у жељи да је обрадујем покушам то и да направим, било да је то меда, маца, коњић.. Тако су и настали ти јастучици. Такође интернет је сада пун занимљивих слика које могу да те инспиришу, дају идеју.
  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на Ваше производе? Позитивни/негативни коментари.
Ја се увек потрудим око сваке наруђжбине, трудим се да сваком изађем у сусрет. И што се тиче жељеног дезена и величине- димензије. Тако да ме слике насмејане деце, са мојим производом, које добијам јако, јако веселе. На негативне коментаре нисам наишла.


  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Данас је људима више него икад дозвољено да маштају и охрабрени су да се креативно изразе. Често данас видим око себе и код својих купаца да се активно играју са децом и да допуштају себи да одлутају у свет маште и врате се у детињство. Ја их у томе охрабрујем и помажем им да уобличе своје идеје, на обострано задовољство- јер ко није срећан када добије баш оно што је замислио?

  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им Ви помажете у томе?
О да, итекако умеју. Деца то најбоље и раде. Ако сте у окружењу деце, у већој или мањој мери, не можете а да не будете увучени у њихов дивни мали свет у коме узбуђењима и чудима никад краја. Тако онда и ви заједно са њима крећете у авантуру где их подстичете и терате на размишљање. Тако сам и ја направила коњића, али не обичног коњића, него једнорога, магичног једнорога.. :)


  • На који начин можемо доћи до производа _p_design? Ваш контакт, цена?
P design производе, као што су јастуци, постељина, оградица, декор за дечију собу... можете наћи на : 
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010378336740
https://www.instagram.com/_p__design/ 
Димензије свих производа су другачији, јер шијем по жељеној мери, тако да и цена варира.



  • Планови за даље?
Да растемо и ширимо љубав!



П.С. Драга Тијана, хвала на дивном поклону!


П.С.С. То није све! Како је циљ наше странице и P design-а љубав и дељење исте, одлучиле смо да и Вама дарујемо један јастучић P design-а. Потребно је само да слику једнорога пронађете на фејсбук страници „Учитељица која не жели да одрасте“ и да пратите упуства. Најкреативнији одговор добија јастучић. Срећно свима!



Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар